הכירו את הקייטנה לילדים ונוער הטובה בישראל

אחרי שנה ארוכה של לימודים, הגיע הזמן להתרווח וכמובן, לרשום את הילדים ונוער לקייטנת הקיץ. בין אם אתם מחפשים פעילות מעשירה לילדים ובין אם אתם צריכים – כמו רוב ההורים הישראלים – למצוא לילדים ונוער תעסוקה בקיץ כדי שתוכלו לעבוד, קייטנת הקיץ היא הפתרון המושלם.

הוכח שהשתתפות בקייטנת הקיץ מפחיתה ביעילות את משך הזמן המושקע על המסכים.

הקייטנה לילדים ונוער מציעה אפשרות מרעננת ומרתקת להימנע מהתייאשות מהמסכים. בקייטנה הילדים שלכם יוכלו להשתתף במגוון רחב של פעילויות כמו שחייה, אטרקציות, משחקים ועוד. העיסוק בפעילויות הללו במסגרת הקייטנות לא רק משפרת את כושר הגוף של הילדים שלכם, אלא גם מעודדת אותם לאהוב כושר גופני שיסייע להם להישאר פעילים ובריאים.

הקייטנת הקיץ מעודדת אינטראקציה חברתית ועבודת צוות בצורה מרגשת!

קייטנות לילדים ולנוער הן פלטפורמה מעולה לבניית מיומנויות חברתיות ופיתוח מערכות יחסים משמעותיות. החניכים מגיעים מרקעים שונים ומתרגשים להכיר זה את זה בסביבה מגוונת. פעילויות שיתופיות ומגבשות הן חלק בלתי נפרד מתוכנית הקייטנה לילדים ולנוער, במיוחד קייטנה על גלגלים. אנחנו משקיעים בפעילויות שמאפשרות לחניכים לעבוד ביחד, לתקשר ביעילות ולפתח מיומנויות חברתיות חיוניות, שילוו אותם גם בשנת הלימודים הבאה.

הקייטנה לילדים ולנוער מעודדת את הפיתוח של עצמאות וביטחון עצמי.

קייטנה לילדים ונוער היא הזדמנות מדהימה לצאת מאזור הנוחות. במיוחד עבור נערים ונערות שבדרך כלל מעדיפים לבלות את רוב זמנם בצפייה בסרטוני טיק-טוק, אין כמו מסגרת חיצונית שתעודד אותם לצאת החוצה, לתקשר, לשחק עם ילדים אחרים ולחקור חוויות חדשות באופן עצמאי. לכן, קייטנה על גלגלים שמה דגש על פיתוח הביטחון העצמי והעצמאות, באמצעות פעילויות מעצימות ומגוונות.

קייטנות איכותיות מעודדות יצירתיות

בניגוד לסביבה האקדמית המוכרת של בית הספר, קייטנת הקיץ מציעה חווית למידה יצירתית ומרתקת. אין יותר למידה של מספרים או לצפות בשעמום שהמורה כותב על הלוח! הילדים בקייטנה מתעסקים בפעילויות מגוונות שמעודדות יצירתיות ומאפשרות להם לחוות את העולם ממבט חדשני.

כל מה שחיפשתם, תוכלו למצוא בקייטנה על גלגלים!

בואו נציג לכם את הקייטנה הטובה ביותר בישראל – קייטנה על גלגלים. זו הקייטנה המושלמת לקיץ, שבה אנחנו מביאים ומחזירים את הילדים שלכם בצורה נוחה ומהנה. עם מערך ההסעות שלנו, אנחנו מבטיחים נסיעות נוחות ובטוחות באוטובוסים ממוזגים ומרווחים, שעוברים בנקודות של העיר. הנהגים הם קבועים ומספקים שירות אדיב וזהיר לילדים שלכם. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהילדים שלכם יחזרו הביתה מאושרים ועייפים.

קייטנה על גלגלים לילדים ולנוער – כל יום חוויה חדשה.

הקייטנה על גלגלים מציעה לכם חוויה פיזית ומחשבתית מהפכנית. אנחנו לוקחים את הילדים ומלווים אותם בסביבות מגוונות, כשבכל יום אנחנו מתעמקים בהרפתקאות חדשות, כולל ביקור באטרקציות האהובות ביותר בישראל. הילדים חווים את כל זה בליווי צוות מדריכים מיוחד שעברו הכשרה, כולל קורס עזרה ראשונה.

התקשורת שלנו מול ההורים רצופה, לא רק במהלך היום אלא גם בכלליות. כך תוכלו לעבוד בראש שקט וליהנות מהקיץ שלכם בצורה נוחה וחווייתית, בדיוק כמו הילדים. נשלח לכם עדכונים והודעות כדי שתדעו בכל רגע היכן הילדים נמצאים ומה הם עושים.

אם אתם מחפשים קייטנת קיץ, זה אומר שאתם מחפשים קייטנה ייחודית ומרגשת. אצלנו, הילדים יוצאים להרפתקה מרגשת מלאה בכיף כל יום במקום אחר, למידה וצמיחה אישית בכל יום. אז למה להסתפק בחוויית קייטנה רגילה כשאפשר להצטרף לקייטנה הטובה ביותר בישראל? הירשמו עכשיו ותעניקו לילדים ולנוער קיץ שלא יישכח.

מאמרים נוספים

קייטנה ספורטיכייף 2020 עפולה, נוף הגליל והסביבה!

"קייטנה ספורטיכיף וXקסטרים 2020" יוצאת לדרך!! .. תושבי עפולה, נוף הגליל והסביבה הסעות מהבית… הסעות מהבית… מה לא עושים לכם השנה…. להלן 2 מחזורים: • (מחזור א' יולי – אקסטרים) • (מחזור ב' אוגוסט – ספורטיכייף) • 😎☀🍹🚌💧🍦😁👌😜🏞🏄‍♀🏆 … לא צריך לבחור ואפשר להפסיק להתלבט, הרשמו ותהנו מחוויות שלא נגמרות. קייטנה ספורטיבית, בריאותית, אטרקציות, פארקי מים, ומה לא…. מהרו להרשם כי מקומות מוגבלים! קייטנה כזאת לא רואים כל יום עם חוויות בלתי נשכחות! לפרטים והרשמה: 054-4227501 ,

קרא עוד..

הכירו את הקייטנה לילדים הטובה בישראל

הכירו את הקייטנה לילדים ונוער הטובה בישראל אחרי שנה ארוכה של לימודים, הגיע הזמן להתרווח וכמובן, לרשום את הילדים ונוער לקייטנת הקיץ. בין אם אתם מחפשים פעילות מעשירה לילדים ובין אם אתם צריכים – כמו רוב ההורים הישראלים – למצוא לילדים ונוער תעסוקה בקיץ כדי שתוכלו לעבוד, קייטנת הקיץ היא הפתרון המושלם. הוכח שהשתתפות בקייטנת הקיץ מפחיתה ביעילות את משך הזמן המושקע על המסכים. הקייטנה לילדים ונוער מציעה אפשרות מרעננת ומרתקת להימנע מהתייאשות מהמסכים. בקייטנה הילדים שלכם

קרא עוד..
כללי

משחקי כדור בבריכה 08.07.2019

משחקי כדור בבריכה 08.07.2019 משחקי כדור במיים ופעילות מאתגרת במיוחד, הפתעות וצבירת נקודות רבות .. עקבו אחרינו באתר www.Kaytana1.com לפרטים נוספים: 0543101029, 0544227501 לצפייה בתמונות לחץ כאן!

קרא עוד..

‏רוב רוי 07.07.2019

‏רוב רוי 07.07.2019 קייטנת Xקסטרים עשתה תחרות ומשימות שייט ואתגר על שפת נהר הירדן! היה המון כייף, התרגשות ואתגר, הדרך שלנו עוד לפנינו בחופש הגדול  .. עקבו אחרינו באתר www.Kaytana1.com לפרטים נוספים: 0543101029, 0544227501 לצפייה בתמונות לחץ כאן!

קרא עוד..

רוצים לדבר איתנו?
השאירו פנייה ונשמח לעזור.